donderdag 6 november 2014

vrijdag : All the musthavesdag.


Hoi,

Zoals ik al op Instagram vertelde ga ik samenwerken met een bedrijf. Dit bedrijf is All the musthaves.
Zelf ken ik deze site al wel wat langer en vind ik het een fijne site. Op deze site heb je alle musthaves op een rijtje en het leukste van alles, super goedkoop! Vanaf deze week ga ik elke vrijdag een review over een product schrijven. Deze week een mintgroen horloge!





Dit mooie mintgroen horloge met Romeinse cijfers is echte musthave. Het klokje is lekker groot en zo kom je dus nooit meer te laat voor een shopdate met jouw vriendinnen!
De prijs van dit horloge is maar €7,50 & en je laat hem al verzenden voor maar €1,28. Dus voor nog geen €10,00 heb je een super hip horloge! klik hier voor de super leuke collectie.





Vanuit all the musthaves mag ik jullie een korting van 20% geven!
vermeld bij je bestelling mijn naam 'Ashley' en krijg de korting.


Geniet van de korting en fijne vrijdag.
Liefs, Ashley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten